Vážení zákazníci, zveme vás na Liberecké motojaro: Slavnostní otevření největšího motocentra na Liberecku - K2 moto Liberec. Přijeďte to s námi oslavit v sobotu 27. dubna. Chci vědět víc.

Honda CRF250 - červená 2023

CRF250R

VYLEPŠENÝ PRO VÍTĚZSTVÍ

Více informací

Dostupné za na dotaz

219 900 Kč Možný odpočet DPH

S námi vedle nešlápnete

Jsme autorizovaný dealer
Zařídíme kompletní servis motorky
Na trhu jsme již více než 30 let
Rok
2023
Objem
250
Váha
104 kg

Všechny parametry

Popis

Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

Motor DOHC s elektrickým startérem v motocyklu CRF250R si udržuje vysoký výkon ve vysokých otáčkách a přináší výrazné posílení v nízkých otáčkách. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC zajišťuje vždy perfektní rozjezd a tlačítko volby režimu motoru (EMSB) se 3 režimy vám dává kontrolu nad přenosem výkonu. Nový přední brzdový třmen zesiluje brzdnou sílu a odezvu, řídítka Renthal Fatbar jsou nyní standardně montována s upevněním nastavitelným ve 4 směrech podle potřeb jezdce. Třešničkou na dortu jsou černé ráfky DID a modernizované chrániče vidlice a vany. Chcete mít našlápnuto k vítězství? Závoďte s červenou. Závoďte s CRF250R.

Nejzajímavější funkce motorky

PŘIPRAVEN DO AKCE

Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.

Honda – CRF250R – Připravený do akce

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

Tempo třídy 250 MX je závratné.

My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící šestistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Honda – CRF250R – Volný pohybHonda – CRF250R – Připravený na pořádné závoděníHonda – CRF250R – Nejlepší zrychlení ve své tříděHonda – CRF250R – Jezdíme rychleji

SYSTÉMOVÁ KONTROLA MOTOCYKLU CRF250R

Prohlédněte si vlastnosti tohoto motocyklu připraveného na závody.

Honda – CRF250R – Lehký podvozek ostrý jako břitva

Lehký podvozek ostrý jako břitva

Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

Honda – CRF250R – Nové odpružení Showa

Nové odpružení Showa

Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

Honda – CRF250R – Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

Honda – CRF250R – Výkonnostní řešení

Výkonnostní řešení

Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

Honda – CRF250R – Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Honda – CRF250R – Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

Honda – CRF250R – Tenčí kapotáž a snazší údržba

Tenčí kapotáž a snazší údržba

Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

Honda – CRF250R – Lehký podvozek ostrý jako břitva

Lehký podvozek ostrý jako břitva

Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

Honda – CRF250R – Nové odpružení Showa

Nové odpružení Showa

Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

Honda – CRF250R – Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

Honda – CRF250R – Výkonnostní řešení

Výkonnostní řešení

Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

Honda – CRF250R – Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Honda – CRF250R – Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

Honda – CRF250R – Tenčí kapotáž a snazší údržba

Tenčí kapotáž a snazší údržba

Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

Honda – CRF250R – Lehký podvozek ostrý jako břitva

Lehký podvozek ostrý jako břitva

Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

Honda – CRF250R – Nové odpružení Showa

Nové odpružení Showa

Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

Honda – CRF250R – Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

Honda – CRF250R – Výkonnostní řešení

Výkonnostní řešení

Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

Honda – CRF250R – Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Honda – CRF250R – Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

Honda – CRF250R – Tenčí kapotáž a snazší údržba

Tenčí kapotáž a snazší údržba

Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

1 / 7

ZAMĚŘENO NA ZKRACOVÁNÍ ČASU NA KOLO

Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

Zdokonalovaný soutěžením

Jste připraveni na zásadní vylepšení? Model CRF250R má nyní stejný podvozek vyvinutý týmem HRC jako model CRF450R. Díky tomu je o celé 3 kg lehčí, má novou geometrii řízení, boční tuhost rámu sníženou o 20 % a horní i dolní třmeny a kyvnou vidlici vyladěné na míru. Nové nastavení odpružení Showa – zvýšení zdvihu o 5 mm pro 49mm vidlici USD – a také odlehčená pružina v tlumiči a nový poměr zavěšení Pro-Link. Výsledky pocítíte okamžitě. Lepší trakce vpředu i vzadu, plynulejší tlumení nerovností a schopnost jízdy ve vyjetých kolejích.

Honda – CRF250R – Zaměřeno na zkracování času na koloHonda – CRF250R – Vysoce výkonná hnací jednotka

Vysoce výkonná hnací jednotka

Motor modelu CRF250R s rozvodem DOHC o objemu 249,9 ccm přidává díky lepší účinnosti sání a výfuku s jedním tlumičem k úžasným výkonům ve středním a nejvyšším pásmu ještě větší výkon v nízkých otáčkách. Propracované detaily na hlavě válců zvyšují průtok oleje a přesnost časování ventilů při vysokých otáčkách, píst a ojnice byly optimalizovány, spojka má nyní 9 lamel a převodovka lépe řadí s novými převodovými poměry, které jsou připravené přenášet dodatečný výkon. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC pomáhá zabrat při startu a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje řídit přenos výkonu. Nový design sedla a štíhlejší, minimální kapotáž umožňují pohyb a řídítka Renthal Fatbar upravují polohu podle vašeho stylu.

 


Technické parametry

Motor

Zdvihový objem 249.4 cm³
Kompresní poměr 13,9 : 1
Vrtání x zdvih 79x 50.9 mm
Typ motoru DOHC jednoválec, chlazený kapalinou

Výkon a Převodovka

Spojka V olejové lázni

Brzdy a Odpružení

Přední brzdy 260 mm hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 240 mm hydraulická kotoučová
Přední odpružení 49 mm teleskopická vidlice Showa
Zadní odpružení Showa Monoshock se systémem Pro-Link

Rám a rozměry

Výška sedadla 961 mm
Pohotovostní hmotnost 104 kg
Světlá výška 333 mm
Rozvor 1477 mm
D x Š x V 2 177 x 827 x 1 265mm mm
Zadní pneumatika 100/90-19
Přední pneumatika 80/100-21
Objem palivové nádrže 6.3 litrů
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník

Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Prodejna Honda

Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:


Pavel Kadrmas

Vrbova 19, Praha, 14700

Po – Pá (9:00-18:00)    
+420 739 427 889

Více informací o prodejně

Honda CRF250 - červená 2024

Honda CRF250 - červená 2024

219 900 Kč

CRF250R

VYLEPŠENÝ PRO VÍTĚZSTVÍ

Detail produktu
Porovnat

0ks
Dostupné za na dotaz

Pánské polo trička, trička krátký rukáv Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad
S 98 66
M 102 67
L 110 72
XL 112 74
2XL 122 74
3XL 128 75

 

Dámská trička krátký rukáv Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad
S 80 55
M 84 56
L 88 57
XL 92 60

Dámská polo trička Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad
S 80 52
M 86 58
L 92 59
XL 96 60

 

Dětská trička Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad
8 LET 78 46
10 LET 84 51
12 LET 90 54

 

Pánské fleece mikiny Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad Délka rukávu
M 104 68 56
L 108 69 57
XL 118 70 58
2XL 122 72 59
3XL 130 76 60

 

Pánské mikiny Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad Délka rukávu
S 98 64 52
M 104 66 54
L 108 67 56
XL 114 69 58
2XL 120 71 60
3XL 126 73 62

 

Pánské prošívané bundy Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad Délka rukávu
XXS 92 66 53
XS 94 59 53
S 98 70 54
M 104 71 55
L 108 74 56
XL 118 76 56

 

Pánské vesty Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad
XS 94 61
S 100 65
M 108 68
L 118 70
XL 124 73
2XL 130 76
3XL 138 77

 

Dámské bundy Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad Délka rukávu
S 94 63 51
M 98 65 51
L 102 67 53
XL 106 69 53

 

Dětské bundy Honda

Velikost Obvod hrudníku Délka zad Délka rukávu
8 LET 90 63 45
10 LET 96 66 46
12 LET 102 72 51

 

Pánské kraťasy Honda

Velikost Obvod pasu Délka nohavice vnější Délka nohavice od rozkroku
30 78 52 28
32 80 53 29
34 82 55 30
36 86 56 30
38 88 57 30
40 92 57 30

 

Pánské kalhoty Honda

Velikost Obvod pasu Délka nohavice vnější Délka nohavice od rozkroku
30 80 100 74
34 84 103 78
36 88 103 78
38 94 104 78
40 98 104 78

 

2x multibrand showroom

9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Více než 30 let zkušeností

Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení

Nadstandardní služby

Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.

Okamžitá výměna zboží

Něco nesedí? To se stává. Zboží vám rádi a ihned vyměníme.

Doprava zdarma

S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.

Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Prodejna Honda Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - K2moto Liberec Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Prodejna Kawasaki Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Prodejna Piaggio Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Prodejna Horwin Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Prodejna oblečení a doplňků Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Servis Praha Vrbovka Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Servis Liberec Navštivte jednu z našich 4 prodejen
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání