BMW M1000 RR - M Competition
M Competition
Díky karbonovému paketu a paketu koncovky výfuku soutěžní paket M nabízí spoustu vysoce kvalitních přídavných dílů. Součástí je také metalické lakování Blackstorm / M Motorsport, M GPS Laptrigger, eloxované kyvné rameno zadního kola, paket pro spolujezdce včetně potahu sedadla spolujezdce, řetěz M Endurance s optimalizovaným třením a tónovaný větrný štít.
PRO VÍCE INFORMACÍ KONTAKTUJTE PRODEJCE
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2024
A
999
156 kW
193 kg
Ano
6.5 l/100
Popis
BMW M 1000 RR
MOTOCYKL VÍTĚZŮ
Pro všechny, které ovládá jejich vášeň a neustále čelí novým výzvám. Pro všechny, kteří nikomu nechtějí darovat milimetr ani milisekundu: BMW M RR je superbike homologovaný pro závodní sport. Byl zdokonalen v aerodynamickém tunelu a dále vyvíjen na okruhu. Optimalizace aerodynamiky a používání karbonu výrazně zvyšuje maximální rychlost na 314 km/h. Motor a podvozek jsou beze změny výkonné a přímé. Motocykl M RR je do nejmenšího detailu synonymem absolutního výkonu a exkluzivity. Typický M.
Ale i zde je prostor pro zlepšení: náš BMW Motorrad Motorsport Race Support – je to jasné #NeverStopChallenging.
SOUHRA ATRAKTIVNÍCH DETAILŮ
Velmi kvalitní M frézované díly
Více než vzhled: brzdová a spojková páka vyfrézovaná z vysoce pevného hliníku a eloxovaná, Brake-Lever-Guard a na podstatně redukovaný systém stupaček řidiče.
Výkonná M brzda
Vyvinuta ze závodních brzd WorldSBK. Mohli jsme ji klidně pojmenovat „Best in Class“, tedy „Nejlepší ve své třídě". Ale „M brzda“ se hodí ještě lépe.
Optimalizovaná aerodynamika s novými winglety
Pouze tady tolerujeme větší váhu: Zcela nově vyvinuté winglety nyní v závislosti na rychlosti vytváří přítlak až 22,6 kg.
Výrazná přední část s čelním štítem
Výše, rychleji a ještě dále: Obložení z pohledového karbonu s vyšším čelním štítem zvyšuje maximální rychlost o 8 km/h a usnadňuje práci řidiči díky optimalizovanému proudění vzduchu - pro trvalý výkon.
Lehká M karbonová kola s Tape-designem
Superbike lahodící oku: Pohledový karbon s bezbarvým nátěrem a čirým lakem a pásky v designu M. K tomu nižší hmotnost a rotační hmotnost, nejvyšší tuhost a optimalizované chování při zrychlování a brzdění.
Tvůj osobní startovní semafor: Od nynějška panuje plná koncentrace a čistá touha po výkonu. M RR je připraven.
Méně je více: Snížení hmotnosti díky úspoře 3 657 gramů se citelně projevuje v lepší manipulaci a vyšším výkonu.
Vyzkoušený, osvědčený, oslavovaný: 212 PS, maximální otáčky 15 100 ot/min a k tomu revoluční technologie BMW ShiftCam pro variování časování a zdvihu ventilů – pro větší výkon při nízkých otáčkách.
Jízda jako ve větrném stínu
Optimalizované čelní a boční obložení z karbonu zajišťuje větší výkon i zvýšení konečné rychlosti o 8 km/h. Nová aerodynamika navíc řidiči usnadňuje řízení tím, že snižuje přítlak větru: pro dlouhou, rychlou a soustředěnou jízdu. Nově upravené M winglety z karbonu naopak zvyšují přítlak předního kola až o 6,3 kg – i v náklonu. A zajišťují přítlak 22,6 kg při 300 km/h: pro větší důvěru v hodně nakloněné poloze a vyšší rychlost v zatáčkách.
Využít vítr pro sebe
Ve spolupráci s odborníky z BMW Motorsport vznikly M Brake Ducts a volitelný M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts jsou integrovány přímo do nových blatníků předních kol, které byly optimalizovány pro lepší proudění ve sloupcích vidlice a brzdových třmenech. M Brake Ducts, poprvé použité u sériově vyráběného motocyklu, snižují teplotu brzdových třmenů. M Aero Wheel Cover, vyrobený rovněž z pohledového karbonu, redukuje víření na předním kole a rozvíjí plný potenciál na dlouhých rovinách při rychlostech od 250 km/h.
Milimetry rozhodují – i v motoru
Motor M RR s maximálními otáčkami 15 100 ot/min se osvědčil na Mistrovství světa superbiků. Výkonnostní úroveň je při milimetrové práci nezbytná: Sací kanály, kompletně zpracované na CNC stroji, lehké 2kruhové kované písty s optimalizovanými pístními kroužky pro výrazně nižší spotřebu oleje, úzká a lehká vahadla, titanové ventily, optimalizované vačkové hřídele a v porovnání s modelem S 1000 RR o 340 g lehčí titanové ojnice Pankl pro nižší třecí výkon jsou jen některé z hlavních předností. K tomu se přidává technologie BMW ShiftCam pro variování časování a zdvihu ventilů a také sací potrubí s kratšími sacími nálevkami pro optimalizovanou změnu náplně při vysokých otáčkách. A pro dokonalý start k vítězství pracuje spojka s funkcí antihopping bez samočinného zesilování.
Jasná zpětná vazba
Co nejlepší pocit pro přední a zadní kolo a působivou přesností: Srdcem podvozku je hliníkový rám mostového typu, doplněný o vidlici typu Upside-Down a centrální pružicí jednotku s Full Floater Pro kinematikou pro výrazně vyšší výkon podvozku. Podvozek důsledně a nekompromisně zaměřený na nejlepší časy v závodě nadchne také perfekcionisty toužící po adrenalinu na silnici nižší třídy.
Maximální výkon
Vítěze charakterizuje zvládnutí vlastního potenciálu na milisekundu přesně: Launch Control motocyklu M RR podporuje perfektní start do závodu a Pit Lane Limiter ví, kdy je třeba výkon zkrotit. Asistent řazení Pro zajišťuje při každé změně rychlostního stupně rychlé řazení bez ovládání spojky. Pro závodění je třeba schéma řazení trochu pozměnit. Navíc celkem 7 jízdních režimů, dvě nastavitelné plynové charakteristiky a trojnásobná nastavitelnost točivého momentu motoru slouží k optimálnímu přizpůsobení příslušné trati. Vše dokonale čitelné na 6,5" TFT displeji.
Nekompromisní zrychlení – jenže naopak
Po jednom roce používání v Mistrovství světa superbiků a na závodních tratích celého světa pro M brzdu stále ještě platí: Best in Class. Vlastně dokonce: ještě lepší. Protože nově vyvinuté M Brake Ducts chladí brzdové třmeny během závodu v závislosti na závodní trati až o 10 stupňů – pro ještě vyšší výkon a konstantnější tlakový bod. Společně se vzájemně vyladěnou kombinací ovládacích prvků a sedla tak vzniká maximální brzdová stabilita a jednoznačná zpětná vazba a také optimální sladění s RACE ABS. M brzdu proto absolutně doporučujeme.
TAK VYPADAJÍ VÍTĚZOVÉ
Dvě provedení, jeden cíl: ryzí výkon
M RR existuje ve dvou provedeních: Jako základní varianta a jako M RR s paketem M Competition. Přitom je každý M RR navržen s jasným cílem: vítězství. A přesně to představují obě varianty s absolutním nasazením a ryzí touhou po výkonu.
Perfektní linie – doslova
Aerodynamicky optimalizovaná přední část s opláštěním z pohledového karbonu s páskami v designu M představuje vůli po vítězství až do nejmenšího detailu – dokonce i nově upravený nosič opláštění je z karbonu. A rovněž nově upravená zadní část činí M RR nyní ještě dynamičtějším. Také držák registrační značky s integrovanou osvětlovací jednotkou je ještě kompaktnější. Díky novému kabelovému svazku a konektoru LWS zadních blinkrů je M RR nyní ještě rychleji připraven na závodní dráhu. A také konektory předních blinkrů byly příslušně optimalizovány.
JEŠTĚ VÍCE ZÁVODŮ
Paket M Competition
Závodění se snoubí s estetikou: paket M Competition zahrnuje M GPS Laptrigger s příslušným aktivačním kódem, M Aero Wheel Covers, eloxované a o 220 g lehčí kyvné rameno a řetěz M Endurance s povrchem DLC a snadnou údržbou. K tomu se přidává M karbonový paket s velmi kvalitními díly z karbonu a díly opatřenými bezbarvým nátěrem, M paket s frézovanými díly s novou o 150 g lehčí M stupačkou, karbonový kryt Sozius a paket Sozius.
Další sportovní příslušenství
Rozsáhlá speciální výbava a originální příslušenství BMW Motorrad motocykl M RR dále vylepšují a přizpůsobují ho přesně požadavkům řidiče nebo trati. M karbonový kryt sedla spolujezdce tak může sloužit jako držák pro GPS navigaci nebo akční kameru. 6násobně nastavitelný M systém stupaček obsažený v paketu M Competition podporuje závodní styl jízdy – stejně jako jednodílné sedlo M Endurance, které umožňuje hluboké náklony s větší kontrolou.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalina |
Zdvihový objem | 999 cm³ |
Zapalování | Digital |
Mazání | Mokrá jímka |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Vrtání x zdvih | 80,0 x 49,7 mm |
Typ motoru | řadový čtyřtakt |
Výkon a Převodovka
Maximální rychlost | 314 km/h |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, mechanicky ovládaná |
Maximální výkon | 154 kW |
Maximální točivý moment | 14600 |
Převodovka | 6-rychlostní |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Dvojitý disk. ABS. Plovoucí disky. Čtyřpístkové třmeny |
Zadní brzdy | Jediný disk. ABS. Plovoucí disk. Jednopístkový třmen. |
Přední odpružení | Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné |
Zadní odpružení | Hliníková spodní kyvná vidlice, Full-Floater Pro, centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 832 mm |
Pohotovostní hmotnost | 197 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Rozvor | 1457 mm |
D x Š x V | 2085 x 899 x 1224 mm |
Zadní pneumatika | 200/55 ZR17 |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17 |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 118 mm |
Objem palivové nádrže | 16.5 litrů |
Typ rámu | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.