BMW M 1000 R - Lightwhite uni/M Motorsport
S námi vedle nešlápnete
2024
A
999
154 kW
199 kg
Ano
6.4 l/100
Popis
BMW M 1000 R
ŽIVOT V RYCHLÉM PRUHU
Jeďte na doraz: M 1000 R. Zkráceně M R. Superbike se setkává s Dynamic roadsterem. Její geny: ze závodnické dílny M a závodní tratě. Dech beroucích 210 koňských sil se špičkovou rychlostí 280 km/h pod vaší kontrolou – na silnici nebo na závodní trati. Promine vám hodně, ale nikdy ne klid. Maximální výkon: nutnost. Váš úkol: Překonejte sami sebe – ovládněte ulici. M barvy to signalizují nepřehlédnutelně. K nepřeslechnutí: zvuk čtyřválce M R. Slyšíte její volání? Nastartujte motor! #NeverStopChallenging
TROCHA ŠÍLENOSTI
Výkonná M brzda
Mějte předjíždění přesně pod kontrolou: M brzda. Poznáte podle vynikajícího výkonu a jasně stabilního tlakového bodu – a opticky na modrém eloxovaném povrchu s logem M.
Výrazné koncové zrcátko na řídítkách
Probudí ve vás ryzí chuť do boje: nová zpětná zrcátka na řídítkách, která znáte jako speciální příslušenství motocyklu S 1000 R. Na motocyklu M R zajišťují v sériovém provedení dokonalý hyper roadsterový vzhled.
Exkluzivní paket M Competition
A ještě půjdeme o úroveň výše: paket M Competition. Díky Bodycolour v metalíze Blackstorm, vysoce kvalitním karbonovým dílům, karbonovým kolům M a exkluzivnímu speciálnímu příslušenství je M R nepřehlédnutelným kompletním paketem.
Výrazná přední strana s M winglety
Abyste při zrychlení udrželi kontrolu, vytváří M winglety aerodynamické výstupní síly – pro větší stabilitu jízdy při vyšších rychlostech až po maximální rychlost.
Krátký držák registrační značky
Agresivní, kratší, kompaktnější: Držák poznávací značky tvoří spolu s blikajícími světly a osvětlením registrační značky jednu jednotku. Funkce brzdových a koncových světel byla integrována do směrových světel.
Exkluzivní M animace nastartování a závodní jízdní režimy
M animace nastartování: dokonalý startovní signál pro váš adrenalin. Podle výzvy pak na TFT displeji zvolíte svůj jízdní režim: Rain, Road, Dynamic, Race nebo Race Pro 1-3.
Výkonný M R čtyřválcový motor
Chcete dominovat silnicím? Výkonný čtyřválec s technologií ShiftCam a výkonem 154 kW (210 PS) je pro to přímo jako stvořený: navržen pro závodní okruh i pro využití na supersportovních silnicích.
Nezaměnitelná z výroby řady M: volitelná M karbonová kola s tape designem paketu M Competition. Menší rozměry otáčejících se součástí a úspora hmotnosti 1,6 kg zlepšují manipulaci a výkon.
Dokonalost M: winglety
Dokonalost spočívá v detailech. Abyste rovnou neodletěli, vytvíjejí M winglety aerodynamické výstupní síly. Při rychlosti 220 km/h se tím zvýší zatížení předního kola o 11 kg. Vaše výhody: maximální stabilita jízdy, nižší tendence ke zvedání předního kola, pozdější brzdění a dřívější zrychlení v zatáčkách.
M Experience: elektronika
Pure M Experience: 6,5palcový TFT displej vás přivítá svojí úvodní animací v exkluzivním okruhu špičkových jezdců. Jedna ze čtyř variant obrazovky se díky paměťové funkci objeví automaticky po spuštění. M like optimalizováno pro závodní trať: Díky nové funkci shift light bliká celý otáčkoměr při dosažení nastavených otáček.
M dominance: motor
Motor superbike dokonalý pro Hyper roadster: Čtyřválcový motor z řady RR s technologií BMW ShiftCam vás vystřelí z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy. S maximálními otáčkami 14 600 ot/min je M R jednoznačně naším nejsilnějším roadsterem. Od 10 000 ot/min tak pocítíte vyšší točivý moment a zrychlení. V převodu to znamená, že M R má ve srovnání s RR o jeden zub více: 47 zubů místo 46 v sekundárním převodu a kratší převod ve 4., 5. a 6. převodovém stupni – pro jízdu na silnici orientovanou na výkon. Asistent řazení Pro přitom umožňuje rychlé řazení nahoru i dolů. Působivý dojem podtrhuje silný zvuk z titanového koncového tlumiče výfuku.
M pocit z jízdy: podvozek
Jasná zpětná vazba a dech beroucí cílová přesnost: podvozek se sériovým DDC, plně nastavitelnými pružinovými prvky, nastavitelným tlumičem řízení a přefrézovaným upnutím řídítek. Pro motocykl M R byl upraven z modelu RR pro nároky Dynamic roadsteru. Nové ergonomické provedení a nová řídítka zajišťují polohu při sezení přímo na předním kole.
M inteligence: asistenti
Místo dopingu: Maximální výkon díky high-end asistentům. Optimální odezvu zajišťují tři charakteristické vlastnosti ovládání plynu spojené s jízdními režimy Rain, Road, Dynamic, Race a Race Pro. Podle jízdního režimu zajišťuje DTC maximální bezpečnost a maximální dynamiku jízdy. A Brake Slide Assist vám pomůže při brzdných driftech v zatáčkách.
REBEL MEZI HYPER ROADSTERY
Zrozené v M Town
Bílá nebo černá: Zde nejsou žádné šedé odstíny. Ale bez ohledu na to, zda se rozhodnete pro M R nebo M R s paketem M Competition, vyberete si vždy pravé M – rozpoznatelné podle exkluzivních barev s asymetrickým barevným řešením na přední straně.
Tvář M: design
Dominantní přední část, agresivní záď: M R je v nejlepší formě. Posadíte se na sedlo M v perfektní výšce a uchopíte rozšířená trubková řídítka s laserem vyrytým nápisem „BMW M 1000 R“. Váš pohled spočine v koncových zrcátkách na řídítkách. Zvuk zní, světlo svítí: Logo M se zobrazuje v LED světlometu. Víte, že: Silnice patří vám.
Kvalitní paket M Competition
Lépe to již nejde. Předvedení exkluzivních M karbonových dílů, jako je kryt zadního kola a kryt řetězu, kryt předního kola, kryt nádrže, kryt Airbox s pruhy, deflektor, kryt pastorku, aktivační kód pro M GSP laptrigger, paket Sozius a frézovaná M stupačka řidiče: Tento motocykl nelze překonat. Ani zastavit: díky M karbonovým kolům s úsporou hmotnosti 1,6 kg.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | olejem/vodou |
Zdvihový objem | 999 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Elektronické vstřikování |
Kompresní poměr | 13,3 : 1 |
Vrtání x zdvih | 80 x 49,7 mm |
Typ motoru | Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
Výkon a Převodovka
Maximální rychlost | 280 km/h |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, s vlastním posilovačem |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
CO2 emise | 144 g/km |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny |
Zadní brzdy | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen |
Přední odpružení | Upside-down teleskopická vidlice, průměr 45 mm, elektronická samonastavovací DDC Dynamic Damping Control, nastavitelné předpětí, odskok a komprese pružiny |
Zadní odpružení | Aluminum twin-sided swingarm, DDC Dynamic Damping Control (centrální tlumič), nastavitelné předpětí pružiny, odskoku a elektronicky nastavitelné stupně komprese |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 830 mm |
Pohotovostní hmotnost | 199 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Rozvor | 1455 mm |
D x Š x V | 2085 x 996 x 1176 mm |
Zadní pneumatika | 200/55 ZR17 |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17 |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 117 mm |
Objem palivové nádrže | 16.5 litrů |
Typ rámu | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.