Moto Guzzi V7 STONE 850 E5+ - Nero Ruvido 2025
AUTENTICKÁ A MINIMALISTICKÁ
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2025
A
850
49.5 kW
198 kg
ne
4.9 l/100
Popis
AUTENTICKÁ A MINIMALISTICKÁ
Minimalistická, plná charakteru a neuvěřitelně snadno ovladatelná - V7 Stone upoutá pozornost moderním designem, který si zachovává nezaměnitelný rukopis Moto Guzzi. Motor do V, čisté linie a matně černá povrchová úprava dávají jasně najevo, že tento motocykl rozhodně není nenápadný krasavec.
NADČASOVÁ IKONA
Již více než 50 let je V7 symbolem autenticity, zábavy a potěšení z jízdy. Dnes je legendární V7 zpět - s ještě větším charakterem a modernější technikou, ale s nezměněným, nadčasovým šarmem. Seznam se s modely V7 Stone, V7 Special a V7 Sport - třemi verzemi, které dokonale vyjadřují všechny aspekty duše Moto Guzzi. Ať už je tvůj styl jakýkoli, model V7 probudí tvou vášeň pro jízdu.
Výrazná elegance
Styl a pozornost věnovaná detailům se v modelu V7 snoubí s technologiemi, které ještě více umocňují legendární vlastnosti tohoto modelu. Ikonické prvky, jako je například tvarovaná palivová nádrž o objemu 21 litrů a válce - symbol motoru V-Twin z Mandella - zůstaly zachovány, ale motor byl vyladěn a několik výkonnostních prvků bylo vylepšeno. Z estetického hlediska zaujme plynulými liniemi a DRL světly pro denní svícení, která tvoří siluetu orla - jasný odkaz toho, že se jedná o pravou Moto Guzzi.

DNA Moto Guzzi
Klasický vzduchem chlazený motor do V s příčným uložením a kardanovým pohonem si zachovává svou jedinečnou architekturu, nyní však také splňuje emisní normu Euro 5+. S maximálním výkonem 67,3 k při 6 900 ot/min a točivým momentem 79 Nm při 4 400 ot/min nabízí motor V7 plynulý a citlivý zátah, který vás potěší zejména v nízkých a středních otáčkách. Jednoduše řečeno - řádně nabitý stroj, který tě nabudí při každé jízdě.

Technologie a elektronika
Elektronická výbava modelu V7 zajišťuje bezpečnou a pohodlnou jízdu díky systému ABS, tempomatu a elektronickému plynu Ride-by-Wire, který optimalizuje spotřebu paliva a umožňuje přepínání jízdních režimů. Pokud si vybereš verzi V7 Sport, získáš také šestiosou inerciální řídicí jednotku (IMU) s náklonovým ABS a náklonovou kontrolou trakce - ty upravují brzdný výkon a trakci v závislosti na náklonu motocyklu. Kromě toho máš na výběr také jízdní režim SPORT (spolu s režimy ROAD a RAIN), který využívá ostřejší mapu motoru - ideální, pokud si chceš jízdu užít opravdu naplno a dynamicky.

Nejzajímavější funkce motorky

Nezaměnitelný styl
Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.

Moto Guzzi V-Twin
Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min - nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

Jízdní zážitek
Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).
Technické parametry
Motor
| Počet válců | 2 |
| Typ chlazení | vzduchem |
| Zdvihový objem | 853 cm³ |
| Způsob startování | Elektrický |
| Vrtání x zdvih | 84 x 77 mm |
| Typ motoru | Podélně uložený 90° V-Twin, dva ventily na válec, vzduchem chlazený s Ride by Wire |
Výkon a Převodovka
| Maximální výkon | 49.5 kW |
| Maximální točivý moment | 79 Nm při 4,400 ot./min. |
| Převodovka | 6 rychlostí |
| Sada pro snížení výkonu 35kW | ano |
Brzdy a Odpružení
| Přední brzdy | Jeden plovoucí kotouč Ø 320 mm, 4pístkový plovoucí třmen Brembo, ABS |
| Zadní brzdy | Jeden plovoucí kotouč Ø 260 mm, 2pístkový plovoucí třmen, ABS |
| Přední odpružení | Ø 40 mm teleskopická vidlice |
| Zadní odpružení | Dvojitý tlumič s nastavením předpětí |
Rám a rozměry
| Výška sedadla | 780 mm |
| Pohotovostní hmotnost | 218 kg |
| Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
| D x Š x V | 2165 x 830 x 1080 mm |
| Objem palivové nádrže | 21 litrů |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:

Jan Novák

Jakub Kašák
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
Motor
Výkon a Převodovka
Brzdy a Odpružení
Rám a rozměry