Moto Guzzi V100 Mandello E5+ - Grigio Titanio 2025

SPORTOVNÍ STRÁNKA CESTOVÁNÍ
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2025
A
1000
84.6 kW
212 kg
ne
4.7 l/100

Popis
CHARAKTER ROADSTERU, VÝBAVA TOURERU
Drsné na silnici, pohodlné při řízení a nabité technologiemi jako nikdy předtím. Moto Guzzi V100 Mandello nepřestává udivovat - adaptivní aerodynamika, šestiosá inerciální jednotka, motor Compact Block Euro 5+ a u verze V100 Mandello S exkluzivní systém asistence jezdce PFF Rider Assistance Solution®.
U příležitosti 70. výročí legendárního aerodynamického tunelu v Mandello del Lario přichází speciální edice s názvem V100 Mandello Wind Tunnel.
Hrdý symbol italského inženýrství, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.
SPORTOVNÍ STRÁNKA CESTOVÁNÍ
Dynamické, elegantní a stvořené pro nové zážitky - Moto Guzzi V100 Mandello v sobě spojuje duši roadsteru a toureru. Výkon a všestrannost se setkávají bez kompromisů, přičemž si zachovávají ikonický charakter značky z Mandella.
Vyvážený a agilní model V100 Mandello posouvá požitek z jízdy ještě výš - díky designu s důrazem na každý detail a technickým řešením, jako je adaptivní aerodynamika.
Hrdý symbol italského řemesla, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.
Nejzajímavější funkce motorky
Styl a autenticita
Elegantní, svalnaté linie řady V100 Mandello dokonale ladí s ikonickým 90° V-Twinem a spolu s výrazně tvarovanou palivovou nádrží vytvářejí design, který okamžitě upoutá pozornost a nese nezaměnitelný sportovní charakter.
Inspirováno větrem
Model V100 Mandello způsobil revoluci v motocyklovém designu tím, že jako první na světě zavedl technologii adaptivní aerodynamiky. Dynamickým nastavením polohy bočních deflektorů v závislosti na rychlosti nebo zvoleném jízdním režimu se výrazně snižuje tlak větru působící na jezdce. Tato technologie je výsledkem více než 200 hodin výpočtů a testování ve větrném tunelu při hledání ideální rovnováhy mezi kompaktními rozměry a maximálním komfortem. Ve své třídě naprosto unikátní systém je doplněn elektronicky nastavitelným čelním štítem, ovládaným přímo z řídítek, který ještě více zvyšuje ochranu proti větru a zlepšuje pohodlí při dlouhých jízdách.
Směrem k novým obzorům
Díky vyladěnému elektronickému systému nabízí Moto Guzzi V100 Mandello jízdu plnou emocí a pohodlí. Čtyři exkluzivní jízdní režimy - TOURING, SPORT, RAIN a ROAD - se přizpůsobí jakýmkoli podmínkám a preferencím. Verze V100 Mandello S je již v základu vybavena pokročilým systémem PFF Rider Assistance Solution®, který využívá 4D radarovou technologii pro ještě vyšší úroveň bezpečnosti.
Pod znamením orla
V100 Mandello vyzařuje čistý design Moto Guzzi - nové matné metalické barvy v kombinaci s černými ráfky kol a hlavami válců podtrhují její robustní charakter. Charakteristickými znaky tohoto modelu jsou kompaktnost a elegance. Karoserii tohoto hrdého dědice desetiletí motocyklové historie vytvaroval vítr. Jeho autentická duše, zakořeněná v tradici, se odráží ve tvaru palivové nádrže a bočních panelů, jejichž linie připomínají legendární model Le Mans z roku 1976. Přední kapotáž vzdává hold modelu Le Mans 850 III z roku 1981. Ikonické svalnaté linie jsou patrné také v tuhém trubkovém rámu, který zaručuje přesnost a ovladatelnost, a v klasické siluetě slavného orla, jehož obrys vytvářejí světla pro denní svícení (DRL).
Tradice a inovace
Podélně uložený dvouválec do V o objemu 1042 cm³ splňující normu Euro 5+ nabízí výkon až 115 k a maximální točivý moment 105 Nm - s okamžitou odezvou i při nízkých otáčkách. Dokonalé spojení tradice a budoucnosti představuje také přepracovaný pohon zadního kola kardanovým hřídelem, který zajišťuje plynulejší a dynamičtější chování. Čtyři jízdní režimy umožňují přizpůsobit charakter V100 náladě nebo podmínkám na silnici - ať už se vydáš kamkoli.
Komfort a technologie
S Moto Guzzi V100 Mandello si můžeš být jistý pohodlnou a příjemnou jízdou i na dlouhých cestách. Ideální trojúhelník mezi sedlem, řídítky a stupačkami je navržen tak, aby se člověk neunavil a měl maximální pohodlí - ať už jede sám, ve dvojici nebo se zavazadly. Trubkový rám zajišťuje stabilitu a obratnost, zatímco revoluční využití adaptivní aerodynamiky znamená, že se V100 Mandello dokonale přizpůsobí jakýmkoli podmínkám.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 2 |
Typ chlazení | kapalinou |
Zdvihový objem | 1042 cm³ |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
Vrtání x zdvih | 96 x 72 mm |
Typ motoru | Podélně uložený 90° V-Twin, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený s technologií Ride by Wire. |
Výkon a Převodovka
Spojka | hydraulická |
Maximální výkon | 84.6 kW |
Maximální točivý moment | 105 Nm při 6,750 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Dva plovoucí kotouče Ø 320 mm, 4pístkové monoblokové radiální třmeny Brembo. Radiální hlavní brzdový válec vpředu. Náklonové ABS |
Zadní brzdy | Jeden kotouč Ø 280 mm, 2pístkový třmen Brembo. Náklonové ABS |
Přední odpružení | Ø 41 mm USD vidlice s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku |
Zadní odpružení | Tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 815 mm |
Pohotovostní hmotnost | 233 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
D x Š x V | 2125 x 835 x 1300 mm |
Typ rámu | 17 |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Jan Novák
Jakub Kašák

Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.