Kawasaki Ninja ZX-6R - zelená 2026 PŘEDOBJEDNÁVKA
SUPERSPORT OBSESSION
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2026
A
636
91 kW
198 kg
ano
6.2 l/100
Popis
Legendární Ninja ZX-6R je zpět!
Společnost Kawasaki doplňuje svou řadu supersportovních motocyklů Ninja o oblíbenou čtyřválcovou šestistovku, ovšem nyní s motorem o obsahu 636 ccm! Nové závodní regule WSBK totiž umožňují použít motor o objemu 636 ccm i v závodech a tak si nyní můžete vychutnat její výkon jak na závodní trati, tak i v běžném provozu.
Motocykl dostal novou agresivní 3D kapotáž s integrovaným přítlačným křídlem a krátkým plexisklem tlumícím turbulence a aerodynamickou podsedlovou kapotáž. Nově má Ninja ZX-6R monoblokové radiální brzdové třmeny a kotouče o průměru 310 mm, barevný 4,3" TFT přístrojový panel se čtyřmi jízdními režimy a s pokročilou kontrolou trakce, mobilní konektivitou a quickshifterem.
Posuňte své hranice s novou ultimátní Ninjou ZX-6R!

Nejzajímavější funkce motorky
Integrované jízdní módy
Čtyři integrované jízdní módy (Sport, Road, Rain a individuální - Rider) usnadňují výběr úrovně kontroly trakce a režimu výkonu podle aktuálních jízdních podmínek. V režimu Rider lze kontrolu trakce i úplně vypnout.
Poktročilé technologie nové Ninji ZX-6R
Pokročilá kontrola trakce, systém řízení brzd KIBS a ABS na úrovni všech moderních supersportů, volitelné výkonové módy, integrované jízdní režimy a rychlořazení (KQS quickshifter) jsou nyní doplněny barevným TFT přístrojovým panelem s řadou nových funkcí, včetně konektivity s chytrými telefony.
Kapalinou chlazený, čtyřtaktní řadový čtyřválec o objemu 636 ccm
Výhoda, kterou nabízí nová Ninja ZX-6R je větší zdvihový objem - a to o 37ccm, což je ale významná výhoda pro opravdovou radost z jízdy. Vyšší výkon v celém spektru otáček je vítán jak při sportovní jízdě na běžných silnicích, ale i na závodní dráze. Větší je i točivý moment v nízkých a středních otáčkách. Ve srovnání s „obyčejnými“ supersportovními modely střední třídy tak nabízí vyšší použitelnost v každodenních situacích, jako je například jízda v městském provozu, kdy opakovaně zastavujete a znovu zrychlujete, abyste předjeli jiné vozidlo. Toto vše využijete i na dálnici, kde nemusíte neustále podřazovat pro dobrou akceleraci. Aktualizace motoru pro rok 2024 zahrnují též úpravy související s plněním emisních norem. Ninja ZX-6R je nově vybavena quickshifterem, který umožńuje řadit nahoru bez použití spojky a ubrání plynu.
Agresivní design Ninja
Kompaktní nové hybridní projektorové / reflektorové světlomety jsou klíčovým prvkem nové masky Ninji ZX-6R. Technologie Mono-Focus LED je doplněna o hluboce zasazené reflektory, díky nimž se neosvětlené části světlometu zdají tmavé a vytvářejí temný a výrazný vzhled. Složitě vrstvený design přední kapoty je doplněn integrovaným přítlačným křídlem a spolu s bočními spoilery vytvářejí výrazný agresivní vzhled.

3D tvarovaná "propletená" kapotáž
Stejně jako design zadní podsedlové kapotáže, tak i přední a boční kapoty používají propletené tvary k vytvoření 3D efektu, přičemž tato konstrukční rarita přispívá k prvotřídnímu agresivnímu vzhledu nové Ninji ZX-6R. Hladký a plynulý design kapotáží přitahuje pozornost a naznačuje, že nová Ninja ZX-6R je zaměřena na maximální výkon, který bude ale použitelný i na silnici.
Větší průměr brzdových kotoučů a monoblokové třmeny
Velmi tuhé, radiálně montované monoblokové brzdové třmeny poskytují přesný cit na páčce pro vynikající ovládání. Velké "větrané" kotouče o průměru 310 mm a hlavní radiální brzdová pumpa skvěle doplňují celý set předních brzd a zajišťují silný brzdný moment s vynikajícím pocitem a zpětnou vazbou. Zadní kotouč o průměru 220 mm a velmi lehký třmen zase zpomaluje zadní kolo. Nový design brzdových kotoučů o velkém průměru ve stylu podobnému těm z Ninji ZX-10R přispívají k síle, kterou si Ninja ZX-6R plně zaslouží.

Hladký, plynulý styl Ninja ZX
Zcela nový styl Ninji ZX-6R je inspirován superbikem Ninja ZX-10R - klade důraz na aerodynamiku a zároveň ztělesňuje radikální image tohoto supersportu. Nové přední a boční kapoty vytvářejí design který plynule přechází od masky až k zadní části motocyklu. Kompaktní nové světlomety a 3D vrstvená přední maska dodávají Ninje ZX-6R zcela novou „tvář“, zatímco tmavě lakované kryty motoru a tlumiče přispívají k image supersportu 21. století. Nová LED přední projektorová / reflexní světla, spolu s LED směrovými světly skvěle doplňují celý balíček LED osvětlení.
Sportovní plexisklo
Krátké sportovní plexisklo přispívá k ostré image nového supersportu Ninja ZX-6R. Stejně jako Ninja ZX-10R "podpírá" přední kapota boky plexiskla. Otvory v plexi uvolňují tlak nahromaděný v oblasti hlavy jezdce a pomáhají tak snížit turbulence při jízdě vysokou rychlostí.
Výkon optimalizovaný pro jízdu na okruhu, ale i běžné silnici
Díky silnému závodnímu motoru a výkonnému podvozku optimalizovanému pro jízdu po běžné silnici nabízí Ninja ZX-6R radost z jízdy v široké škále jízdních situací. Celý motocykl je sice konstruován pro vysoký potenciál při jízdě na okruhu, ale jeho univerzálnost a příjemné jízdní vlastnosti z něj dělají supersport, který je vhodný i pro celodenní výlety, ježdění po okreskách a nebo v horských průsmycích...
Skvěle čitelný, barevný TFT přístrojový panel
Nový 4,3” plně digitální, barevný TFT přístrojový panel propůjčuje kokpitu prvotřídní hi-tech vzhled. Kromě připojení k chytrému telefonu nabízí nový přístrojový panel také řadu funkcí nedostupných u předchozího modelu, jako je například kontrolka řazení, připomenutí nadcházejícího servisu, připomenutí výměny oleje, indikátor jízdního režimu, příchozí hovory ze smartphonu a nové e-maily. K dispozici jsou též spolu se všemi informacemi o stavu motocyklu i indikátor Bluetooth a indikátor ekonomické jízdy.
Technologie
ABS - Antiblokovací brzdový systém

ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.
Horizontální uložení zadního tlumiče

Horizontální uložení zadního tlumiče Kawasaki umožňuje efektivní precizní tlumení a pružení zadního kola a pomáhá k lepší centralizaci hmotnosti.
KQS - Kawasaki Quick Shifter (rychlořazení)

KQS - Kawasaki Quick Shifter neboli rychlořazení umožňuje jezdcům řazení nahoru, případně i dolů bez použití spojky.
KLCM - Kawasaki Launch Control (kontrola rozjezdů)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) tedy kontrola rozjezdů optimalizuje zrychlení elektronickým řízením výkonu motoru tak, aby nedošlo k prokluzu zadního kola při ostrém rozjezdu například při sprintu, nebo na startu závodu atd...
Elektronicky ovládané škrticí klapky

Kromě vstřikovačů paliva jsou nyní plně elektronicky ovládané také škrtící klapky v sání, takže do motoru putuje vždy jen optimálně složená směs. To vše má za následek velmi jemný a hladký chod motoru, přesnou distribuci výkonu, vysoký maximální výkon a nízké emise. Elektronicky ovládané škrticí klapky dále umožňují aplikaci pokročilých elektronických asistentů, které pomáhají jezdci lépe ovládat svůj stroj za jakýchkoliv situací.
Asistovaná, antihopingová spojka

Na základě závodní technologie byl tento pokročilý asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motoru a zároveň zabraňuje zablokování zadního kola při rychlém podřazování.
KTRC - Kontrola Trakce Kawasaki (3 režimy)

3-stupňová KTRC (Kawasaki Traction Control), je sofistikovaný systém kontroly trakce od Kawasaki, který je vhodný pro různé styly jízdy od sportovní až po cestovní.
Volitelné palivové mapy (výkonové režimy)

Volitelné palivové mapy (výkonové režimy) Kawasaki umožňují jezdci změnit nejen odezvu na přidání plynu, ale i maximální výkon motoru tak, aby vyhovoval aktuálním jízdním situacím.
Indikátor ekonomické jízdy "ECO"

Indikátor ekonomické jízdy se zobrazí na přístrojovém panemu v případě, že má motocykl právě v ten okamžik ideální (ekonomickou) spotřebu paliva. Tedy spotřebu s maximálním možným dojezdem.
Technické parametry
Motor
| Počet válců | 4 |
| Typ chlazení | kapalinou |
| Zdvihový objem | 636 cm³ |
| Zapalování | Digital |
| Mazání | Nucené mazání, mokrá vana s olejovým chladičem |
| Způsob startování | Elektrický |
| Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø38 mm x 4 s oválnými dílčími škrticími klapkami |
| Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
| Kompresní poměr | 12.9:1 |
| Vrtání x zdvih | 67 x 45.1 mm |
| Typ motoru | Kapalinou chlazený, čtyřtaktní řadový čtyřválec |
Výkon a Převodovka
| Spojka | Mokrá vícekotoučová, manuální |
| Převodový stupeň 1. | 2.846 (37/13) |
| Převodový stupeň 2. | 2.200 (33/15) |
| Převodový stupeň 3. | 1.850 (37/20) |
| Převodový stupeň 4. | 1.600 (32/20) |
| Převodový stupeň 5. | 1.421 (27/19) |
| Převodový stupeň 6. | 1.300 (26/20) |
| Maximální výkon | 91 kW |
| Maximální točivý moment | 69 N•m {7 kgf•m} / 10,800 rpm |
| Maximální výkon s RAM air | 95.2 kW {129 PS} / 13,000 rpm |
| Převodovka | 6stupňová, s návratem |
| Sekundární převody | Uzavřený řetěz |
| Primární převodový poměr | 1.900 (76/40) |
| Sekundární převodový poměr | 2.867 (43/15) |
| CO2 emise | 145 g/km |
Brzdy a Odpružení
| Přední brzdy | Dual semi-floating 310 mm discs. Caliper: dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston |
| Zadní brzdy | Single 220 mm disc. Caliper: single-bore pin-slide |
| Přední odpružení | 41 mm inverted fork (SFF-BP) with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs |
| Zadní odpružení | Bottom-Link Uni Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability |
Rám a rozměry
| Výška sedadla | 830 mm |
| Pohotovostní hmotnost | 198 kg |
| Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
| Světlá výška | 130 mm |
| Rozvor | 1400 mm |
| D x Š x V | 2,025 x 710 x 1,105 mm |
| Úhel natočení L/P | 27° / 27° |
| Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73W) |
| Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Zdvih předního kola | 120 mm |
| Zdvih zadního kola | 151 mm |
| Objem palivové nádrže | 17 litrů |
| Typ rámu | perimetr, hliník |
| Stopa | 101 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:

Zuzana Uhrová

Petr Kuchařík
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
Motor
Výkon a Převodovka
Brzdy a Odpružení
Rám a rozměry

