Honda CL500 - černá 2025


Odraz vašeho já
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2025
A2, A
500
34 kW
191 kg
ano
3.77 l/100

Popis
CL500
Odraz vašeho já
V roce 1962 debutoval náš první pouliční motocykl typu scrambler – CL72. Řekli jsme si, že je čas na novou generaci, která bude určena do ulic současnosti. Model CL500 oplývá syrovým stylem a detaily, které jsou vždy spojené s dlouhou historií. Do robustního a kompaktního podvozku se vešel silný dvouválcový motor pro řidičské oprávnění skupiny A2, který si přímo říká o to, abyste na něm jezdili, upravovali ho a užívali si. Stejně jako originál.
Dokonalý vzhled
Náš ikonický styl začíná u 12litrové palivové nádrže – hladké, zaoblené a dokonale tvarované, s autentickými pryžovými kolenními chrániči zvyšujícími pohodlí. A vše, co může být – motor, rám a zavěšení – je lakováno černě, aby vypadalo elegantně a minimalisticky. Pryžové návleky chrání ramena vidlice stejně jako kdysi. Vysoká a široká řídítka umožňují vynikající ovládání a v souladu s tradicí řady CL odrážejí sugestivní vysoce posazený výfuk s výrazným vrtaným nerezovým tepelným štítem a dvojitým vývodem, který sedí přesně na svém místě.
Vynikněte individualitou podle svých představ
My jsme model CL500 vyrobili, vy si ho teď můžete dotvořit sami. A začíná to barvou; na výběr máte z barev Pearl Dask Yellow, Matte Fresco Brown, Matte Laurel Green Metallic nebo Matte Gunpowder Black Metallic. Co dál? To je jen na vás. Možná začněte prostým potěšením z jízdy, setkáním s přáteli, posezením a povídáním o motocyklech. Najdete zde to, co potřebujete a chcete pro svůj model CL500. Bude se kolem vás vyvíjet tak, jak má, a stane se motocyklem, o kterém sníte. Je to víc než životní styl, je to život samotný.
Stvořený k jízdě
Model CL500 je zkonstruován tak, aby zvládl cokoli, co vás čeká – polní cesty, dlážděné městské ulice i víkendové výlety. Odpružení s delším zdvihem tlumí nerovnosti a pneumatiky s hlubokým vzorkem zajišťují jistotu již od rozjezdu. Výška sedla je 790 mm a střední část je štíhlá, což je skvělé pro snadný dosah nohou na zem a obratnost při nízkých rychlostech. Pohodlí zvyšuje nový materiál sedla a upravená poloha stupaček. Je zde dostatek místa pro nohy (vyšší sedlo je k dispozici jako volitelné příslušenství) a sedlo spolujezdce je posazeno nízko, aby bylo snadno přístupné.
Velký točivý moment rovná se okamžitá odezva
Ať už s jízdou na dvou kolech teprve začínáte, nebo jezdíte už léta, tento motor si zamilujete. Řadový osmiventilový dvouválec DOHC s klikovou hřídelí po 180° se snadno ovládá při nízkých otáčkách, má plynulou odezvu škrticí klapky, příjemný přenos výkonu a oduševnělý zvuk. A díky sání, výfuku a převodovce, které jsou určeny pro silniční scrambler, je k dispozici silný točivý moment v celém rozsahu otáček – s maximem 43,4 Nm při 6 250 ot./min – což dokáže zaručit potřebné zrychlení, které si užijí i ti nejzkušenější.
Pro řidičské oprávnění skupiny A2
S maximálním výkonem 35 kW je model CL500 vhodný i pro jezdce s řidičským oprávněním A2. Charakter a průběh výkonu motoru jsou také dobře ovladatelné a nenáročné, zejména v nízkých otáčkách, takže jsou ideální pro začínající jezdce.
Osvětlení LED
Klasický kulatý světlomet vybavený čtyřmi jasnými žárovkami LED vyvolává impozantní dojem. Osvětlení LED je však také energeticky úsporné a chladnější a žárovky mají delší životnost. A co je nejdůležitější, mnohem lepší je i viditelnost pro ostatní účastníky silničního provozu.
Zvýšené pohodlí sedla
Jakmile začnete na modelu CL500 jezdit, nebudete chtít přestat. Takový zkrátka je. Nový uretanový pěnový materiál sedla zajišťuje celodenní pohodlí.
Minimalistický displej LCD se všemi potřebnými údaji
Pouliční scrambler by měl být jednoduchý, a proto je v úhledném 100mm kroužku umístěn inverzní displej LCD. Zobrazené informace jsou přesně takové, jaké potřebujete, včetně ukazatele zařazeného převodového stupně, spotřeby paliva a šipek levého a pravého ukazatele směru. Díky úpravám viditelnosti přístrojového panelu je nyní ještě zřetelnější na jasném slunečním světle.
Stabilita na silnici i v terénu
Přední 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 150 mm zaručuje pružné ovládání a zadní tlumiče Showa mají nastavitelné předpětí. Přední 19palcové kolo zaručuje vysokou stabilitu a 310mm plovoucí přední kotouč a dvoupístkový třmen zajišťují progresivní brzdnou sílu s ABS optimalizovaným pro terénní i silniční tratě.
Přirozená jízdní poloha s plochým sedlem
Pro snadné ovládání a zatáčení v městské zástavbě je jízdní poloha vzpřímená, s rukama a koleny umístěnými v pohodlné, přirozené poloze. Navíc poskytuje skvělý výhled do všech stran. Na plochém sedle je dostatek prostoru pro pohyb dozadu a dopředu, což umožňuje agresivnější přístup.
Ovládání pomocné a kluzné spojky
Spojka motoru je navržená tak, aby vás podporovala při jízdě; pomáhá při lehkém zatížení páky a umožňuje plynulejší a snadnější řazení nahoru i dolů. Nemusíte také experimentovat s otáčkami motoru ani se obávat zablokování zadního kola při vícenásobné změně směru jízdy – o to se postará funkce řízení prokluzu.
Jeďte takoví, jací jste
Co je to motocykl? Je to rozdíl. Váš motocykl vás odlišuje. Jistě, je to dopravní prostředek – jednoduchý, zábavný a příjemný. Ale zároveň je to mnohem víc. Definuje váš životní styl a svobodu, kterou získáte, když odložíte pouta toho, co se od vás očekává. Nedefinovatelní, neomezení, jeďte takoví, jací jste.
Originální příslušenství Honda
Nakonfigurujte si motocykl pomocí sad příslušenství:
Sada příslušenství Adventure
Vybavte svůj motocykl CL500 pro jízdu na silnici i v terénu rallyovými stupačkami, vysokým sedlem a pruhy na kolech pro zvýšení výkonu.
Sada příslušenství Style
Přeměňte svůj model CL500 na opravdový scrambler přidáním předního blatníku, krytu světlometu, zadního bočního krytu, krytů rukou a krytu zavěšení zadního kola.
Sada příslušenství Travel
Maximalizujte cestovní možnosti svého motocyklu CL500 díky levé boční brašně, vyhřívaným rukojetím, 12V zásuvce a nastavitelné brzdové páčce pro větší pohodlí a komfort.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 2 |
Typ chlazení | Kapalinou |
Zdvihový objem | 471 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
Ventilový rozvod | DOHC |
Kompresní poměr | 10,7:1 |
Vrtání x zdvih | 67 x 66,8 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený čtyřtaktní DOHC řadový dvouválec se 4 ventily |
Výkon a Převodovka
Maximální výkon | 34 kW |
Maximální točivý moment | 43 Nm při 6 000 ot./min |
Převodovka | 6stupňová manuální převodovka |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Hydraulický 310mm plovoucí kotouč s dvoupístkovým třmenem |
Zadní brzdy | Hydraulický 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední odpružení | Teleskopická 41mm vidlice, zdvih 150 mm |
Zadní odpružení | Dva tlumiče se 45mm kulatým kyvným ramenem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 790 mm |
Pohotovostní hmotnost | 191 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 155 mm |
Rozvor | 1484 mm |
D x Š x V | 2154 x 839 x 1137 mm |
Zadní pneumatika | 150/70R17M/C 69H |
Přední pneumatika | 110/80R19M/C 59H |
Objem palivové nádrže | 12 litrů |
Typ rámu | Ocelový "Diamond" |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.