Zboží nefunguje, nebo se na zboží objevila vada? Uděláme vše pro to, aby Vám to nezkazilo den. Na veškeré nové zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. U některých produktů může být záruka prodloužená.

Zboží můžete snadno reklamovat pomocí emailu info@k2moto.cz nebo na tel. +420 725 058 777. Připravte si číslo objednávky nebo faktury a zkuste nám co nejlépe popsat závadu. Společně to zkusíme vyřešit co nejrychleji. Rádi Vám s reklamací pomůžeme i na našich prodejnách.

V případě, že chcete zboží zaslat k nám, pošlete ho společně s popisem závady a číslem objednávky na naši adresu:

K2 moto (REKLAMACE) Pod Harfou 9, Praha 190 00

 

Výměna zboží

Koupili jste špatnou velikost, nebo potřebujete zboží vyměnit za jiné? Pokud chete zboží pouze vyměnit, postupujte dle následujícího. V případě, že:

1. Vracíte pouze část zásilky a chcete jiné zboží/velikost ve stejné ceně – platíte poštovné při převzetí nového balíčku.

2. Vracíte celou zásilku a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – při převzetí nového balíčku neplatíte nic.

3. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – zaplatíte rozdíl v ceně, poštovné a doběrečné při převzetí nového balíčku.

4. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – částku Vám vrátíme zpět na Váš účet.