Vážení zákazníci, z důvodu celozávodní dovolené značek Vespa,MomoDesign, TucanoUrbano, bude zboží "Na objednávku" vyřizováno až 1.9.Děkujeme
Načítám...

Zboží nefunguje, nebo se na zboží objevila vada? Uděláme vše pro to, aby Vám to nezkazilo den. Na veškeré nové zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. U některých produktů může být záruka prodloužená.

Zboží můžete snadno reklamovat pomocí emailu info@k2moto.cz nebo na tel. +420 603 261 516. Připravte si číslo objednávky nebo faktury a zkuste nám co nejlépe popsat závadu. Společně to zkusíme vyřešit co nejrychleji. Rádi Vám s reklamací pomůžeme i na našich prodejnách.

V případě, že chcete zboží zaslat k nám, pošlete ho společně s popisem závady a číslem objednávky na naši adresu:

K2 moto (REKLAMACE) Pod Harfou 9, Praha 190 00

 

Výměna zboží

Koupili jste špatnou velikost, nebo potřebujete zboží vyměnit za jiné? Pokud chete zboží pouze vyměnit, postupujte dle následujícího. V případě, že:

1. Vracíte pouze část zásilky a chcete jiné zboží/velikost ve stejné ceně – platíte poštovné při převzetí nového balíčku.

2. Vracíte celou zásilku a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – při převzetí nového balíčku neplatíte nic.

3. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – zaplatíte rozdíl v ceně, poštovné a doběrečné při převzetí nového balíčku.

4. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – částku Vám vrátíme zpět na Váš účet.