Zboží nefunguje, zásilka byla poškozená? Uděláme vše pro to, aby Vám to nezkazilo den. Abychom reklamaci usnadnili, připravili jsme pro Vás souhrn reklamačního postupu. Na veškeré nové zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. U některých produktů může být záruka prodloužená.

Zboží můžete snadno reklamovat pomocí emailu info@k2moto.cz nebo na tel. +420 736 764 975. Připravte si číslo objednávky nebo faktury a zkuste nám co nejlépe popsat závadu. Společně to zkusíme vyřešit co nejrychleji. Rádi Vám s reklamací pomůžeme i na prodejnách v Praze a Nové Pace

  Poškozená zásilka

Kupující je povinen si při přebírání zásilky od doručovatele zkontrolovat fyzický stav zásilky. Zásilku odmítněte přebrat v případě, že je viditelně poškozená, otevřená nebo její obsah je neúplný. O této skutečnosti nás neprodleně informujte.

Tel: +420 736 764 975

E-mail: info@k2moto.cz

 

  Česká pošta

Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky na jakékoliv pobočce České pošty. Zásilku předložte v takovém stavu, v jakém Vám byla dodána včetně vnějšího i vnitřního balení.

 

  DPD

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

  • V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

  • Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.