Moto Guzzi V7 Sport Verde Legnano 2025

S námi vedle nešlápnete
2025
A
850
47.8 kW
223 kg
ano
4.9 l/100

Popis
V7 Sport
Více charakteru, více technologií, více potěšení z jízdy a nebývalá pozornost věnovaná detailům. Legendární Moto Guzzi V7 Sport, nejdynamičtější a technologicky nejvyspělejší verze kultovního modelu Moto Guzzi, je zpět.
MORE SPORT, ALWAYS V7
Ikonický styl, moderní vlastnosti
Celá řada V7 prošla stylovou a technologickou změnou, ale zůstává přesvědčivě věrná DNA značky Moto Guzzi.
Motor V-Twin Euro 5+ je nejúčinnější a nejvýkonnější jednotkou, jakou kdy tento model měl, a přináší s sebou zvýšený maximální točivý moment a výkon spolu s komplexním balíčkem elektroniky, který zahrnuje nový jízdní režim, tempomat, ABS a kontrolu trakce.
Mezi význačné prvky Moto Guzzi V7 Sport patří přední brzda se dvěma kotouči, obrácená vidlice, IMU s naklápěcím ABS a vlastní jízdní režim Sport.
Zjisti, v čem je Moto Guzzi V7 Sport tak jedinečná
Styl
Hliníkové detaily, jako je držák světlometu a boční panely, lehce vzbudí dynamický dojem, zatímco zpětná zrcátka na koncích řídítek a černé sedadlo s červeným prošíváním zdůrazňují závodní profil modelu V7 Sport. Ale i ze sedadla je co obdivovat, například objímku sloupku řídítek s vlastním designem a laserem vyrytým logem V7 Sport. Každý prvek, který je k dispozici v klasických barevných variantách zelené Verde Legnano a šedé Grigio Lario, byl pečlivě navržen tak, aby vynikly čisté a jednoduché linie motocyklu.
Motor
Srdcem Moto Guzzi V7 Sport, který splňuje nové normy Euro 5+ a je v mnoha ohledech vylepšen, je nejvýkonnější a nejúčinnější motor, jaký kdy byl do řady V7 montován. Vzduchem chlazený, podelně uložený motor s válci do V a hřídelovým pohonem dosahuje výkonu 67,3 k při 6 900 ot/min a točivého momentu 79 Nm při 4 400 ot/min, přičemž 95 % točivého momentu je k dispozici při 3 500 ot/min. To zajišťuje plynulou a uspokojivou odezvu již od nízkých otáček, takže motor je příjemný jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro dobrodružnou jízdu.
Technologie
Moto Guzzi V7 Sport je vybavena kruhovým LCD displejem a šestiosou jednotkou IMU, která optimalizuje řízení motocyklu a aktivuje systém ABS nebo kontrolu trakce. Škrtící klapka Ride-by-Wire umožňuje volbu jízdních režimů, včetně režimu Road, Rain a exkluzivně u verze Sport režimu Sport, jehož výsledkem je dynamičtější reakce na plyn a snížená kontrola trakce. Jízdu na dlouhé vzdálenosti vylepšuje tempomat, který umožňuje udržovat nastavenou rychlost stisknutím tlačítka. Součástí displeje modelu V7 Sport je také ukazatel stavu paliva.
Sportovní podvozek
Moto Guzzi V7 Sport se skvěle ovládá díky speciálně navrženým paprskovým kolům z lehké slitiny, která jsou o 1,8 kg lehčí než kola na modelu V7 Stone. Sportovní odpružení je vybaveno obrácenou vidlicí o průměru 41 mm s nastavitelným předpětím a dvojicí rozměrných zadních tlumičů, rovněž s nastavitelným předpětím. Výkonný přední brzdový systém zahrnuje dva 320mm plovoucí kotouče z nerezové oceli, které jsou osazeny radiálně uloženými čtyřpístkovými třmeny Brembo.
V7: NEPŘETRŽITÝ VÝVOJ
Tři osobnosti charismatické V7
Řada Moto Guzzi V7 zaujme svým ikonickým stylem, charakterem a autenticitou. Svalnaté linie 21litrové nádrže a hlav válců, které ctí původ modelu V7, se snoubí s ostřejšími a štíhlejšími tvary zkráceného zadního blatníku a nových koncovek výfuku. Tento Orlí Naháč se dodává ve třech verzích: V7 Stone ve střídmém, ale modernějším stylu, V7 Special, která zůstává věrná původnímu duchu, a nová V7 Sport, která na první pohled zaujme svým zaměřením na výkon.
Evoluce legendy
V každé V7 bije srdce Moto Guzzi. Řeč je samozřejmě o 90° podélně uloženém dvouválci do V, motoru s velkým charakterem, který prošel technologickým vývojem v souladu s normami Euro 5+, aniž by ztratil svůj pověstný šarm. V motoru debutuje řídicí jednotka s 52milimetrovou škrtící klapkou s multimapováním Ride-by-Wire namísto tradičního mechanického ovládání přívodu paliva. Oproti předchozím verzím se maximální výkon zvýšil o 4 % z 65 k při 6 800 ot/min na 67,3 k při 6 900 ot/min.
Neustále inovující
Všechny modely řady V7 jsou vybaveny systémem Ride-by-Wire a využívají tempomat spolu s jízdními režimy Road a Rain, zatímco verze Sport obsahuje navíc sportovní režim, který zvyšuje zábavu o další stupeň. Každému jízdnímu režimu odpovídá jedinečná kalibrace systému Moto Guzzi Traction Control (který lze vypnout) a jiná odezva na plyn, zatímco dvoukanálové ABS zůstává aktivní na obou kolech.
V7 Stone
Eklektická a nejvýraznější verze „osm a půl“ z Mandella
Model V7 Stone, který je k dispozici ve dvou atraktivních matných provedeních, černém Nero Ruvido a modrém Blu Profondo, ztělesňuje temnou eleganci, kterou doplňují šestipaprsková hliníková kola a nové logo na bocích, jež dodává motocyklu výrazný sportovní nádech.
Model V7 Stone poprvé nabízí jízdní režimy Road a Rain spolu s tempomatem a optimalizovanou kontrolou trakce, díky čemuž je ideální do jakýchkoli jízdních podmínek. Jinými slovy, je to dokonalá kombinace stylu a charakteru značky Guzzi.
V7 Special
Co nejblíže duchu původního modelu
Moto Guzzi V7 Special má elegantní chromované detaily a dodává se ve dvou lesklých provedeních: černém Nero Smeraldo a bílém Bianco 1969. Paprsková kola s leštěnými ráfky a černými náboji evokují tradiční estetiku, zatímco jednoduchý kruhový digitální displej a přední LED světlomet, orámovaný do obrysu orla Moto Guzzi, přinášejí moderní vzhled. Mezi pozoruhodné designové prvky patří vyfrézovaná chladicí žebra na válcích a speciální černé sedlo.
Stejně jako zbytek rodiny V7 je i verze Special vybavena tempomatem a jízdními režimy Road a Rain a kombinuje tak nadčasový vzhled s kompletním balíčkem moderních technologií.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 2 |
Typ chlazení | Vzduchem |
Zdvihový objem | 850 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování |
Vrtání x zdvih | 84x77 mm |
Typ motoru | Dvouválec 90° V-twin, dva ventily na válec |
Výkon a Převodovka
Maximální výkon | 47.8 kW |
Maximální točivý moment | 73 Nm |
Převodovka | manuální 6-stupňová |
Sekundární převody | Kloubový hřídel |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Plovoucí kotouč Brembo o 320mm, čtyřpístkový |
Zadní brzdy | Plovoucí kotouč Brembo o 260mm, dvoupístkový |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 780 mm |
Pohotovostní hmotnost | 218 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Zadní pneumatika | 150/70 17 |
Přední pneumatika | 100/90 18 |
Objem palivové nádrže | 21 litrů |
Typ rámu | Ocelový trubkový |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Jan Novák
Ondřej Žyrek

Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.