Kawasaki Versys 1000 SE zelená 2020
Vyberte si alternativu
2020
A
1000
88.2 kW
257 kg
Ano
Popis
Na jakékoliv cestě vám Kawasaki Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať jedete sami nebo ve dvou, jen kousek za roh nebo kolem světa, unikátní kombinace živého řadového čtyřválce a skvěle ovladatelného podvozku vám předepíše recept na zábavu. Přidejte vzpřímenou jízdní pozici, velkorysou standardní výbavu a získáte ideální motorku nejen na dlouhou cestu ve dvou s plnou zátěží, ale i při sólo vyjížďce po okolí.
Nejzajímavější funkce motorky
Jízdní módyPouze u modelu „SE“ můžete využít jízdní režimy, které propojují KTRC kontrolu trakce, výkonové módy a KECS elektronický podvozek a umožňují jezdcům efektivně nastavit trakci, výkonovou mapu a charakter odpružení tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci. Lze vybrat ze tří nastavení (Sport, Road, Rain) nebo individuální nastavení (Rider). |
Řadový čtyřválecKlíčem k fun faktoru modelu Versys 1000 je pořádně vzrušující motor, který má oproti předchozí generaci větší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách. Ale nejde jen o papírové parametry. Řadový čtyřválec 1043 cm3, naladěný na co nejlepší pružnost, to splňuje beze zbytku. Skvělá reakce na plyn, silný zátah ve všech otáčkách (zejména v těch spodních) a charakterní zvuk vycházející ze sacího potrubí dělají z každého otočení plynovou rukojetí zážitek pro tělo i uši. Pozor, může být návykové! |
LED světlaKawasaki Versys nyní disponuje dokonalým osvětlením. LED světlomety nabízejí výrazně vyšší jas a dokonale osvětlují cestu i v noci |
Brzdy - inteligentní ABSVelmi přesný Kawasaki systém řízení brzd, který není jen pouhým ABS, ale je navržen tak, aby zohledňoval aktuální styl jízdy a dosáhl maximálního brzdného účinku a přitom minimálně narušoval i při sportovní jízdě. KIBS také obsahuje funkci asistovaného brzdění v zatáčce. Brzdná síla se při průjezdu zatáčkou moduluje a při náklonu omezuje tendenci motocyklu se stavět. |
Elektronický tempomatKawasaki tempomat umožňuje udržovat požadovanou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Jakmile je aktivován, jezdec nemusí přidávat a rychlost se bude udržovat sama. To snižuje zátěž na pravé zápěstí při jízdě na dlouhé vzdálenosti a umožňuje uvolněnou jízdu. |
Elektronický plynDíky elektronicky ovládanému plynu může řídící jednotka ECU dokonale dávkovat množství paliva (přes palivové vstřikovače) a vzduchu (přes škrtící klapky) dodávaného do motoru. Ideální vstřikování paliva a poloha škrticí klapky vedou k hladké, přirozené reakci motoru a ideálnímu výkonu motoru. |
KECS - Elektronický podvozekKECS je postaveno na základě semi-aktivního systému. U Versys 1000 SE je upraveno požadavkům cestovního stroje. Za jízdy se v reálném čase přizpůsobuje podmínkám a poskytuje ideální nastavení tlumení. Nabízí kombinaci těch nejlepších komponent a nejnovější elektroniku, díky které zvládá širokou škálu jízdních situací. Komfortní nastavení při cestování, i tuhé tlumení pro usnadnění sportovní jízdy. Od pneumatik tak získáváte více důvěry. KECS umožňuje vybrat si ze tří režimů dle zatížení motocyklu (každý s nastavením +5 / -5): 1) Jezdec 2) Jezdec a zavazadla 3) Jezdec, spolujezdec a zavazadla |
Dokonalé odpruženíJízda v reálném světě probíhá obvykle na ulicích, které ani zdaleka nejdou dokonalé, ale spíš plné různých nerovností, hrbolů a výmolů. Některé silnice jsou dlážděné dlažební kostky apod. A protože Versys SE je motorka na cestování, při kterém určitě narazíte na takovéto silnice, inženýři Kawasaki museli vybrat to nejlepší odpružení, u kterého je zaručeno, že s maximálním komfortem zvládne všechny možné úskalí, na které můžete kdykoliv narazit. Motocykl není určen do terénu, ale schopnost propracovaného odpružení se dokáže vyrovnat se všemi těmito nástrahami dokonale. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalinové chlazení |
Zdvihový objem | 1043 cm³ |
Zapalování | Digital |
Mazání | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 10.3:1 |
Vrtání x zdvih | 77 x 56 mm mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela, manuální |
Převodový stupeň 1. | 2.692 (35/13) |
Převodový stupeň 2. | 1.950 (39/20) |
Převodový stupeň 3. | 1.529 (26/17) |
Převodový stupeň 4. | 1.304 (30/23) |
Převodový stupeň 5. | 1.136 (25/22) |
Převodový stupeň 6. | 0.958 (23/24) |
Maximální výkon | 88,2 kW {120 PS} / 9.000 min kW |
Maximální točivý moment | 102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Sekundární převody | Utěsněný řetěz |
Primární převodový poměr | 1.627 (83/51) |
Sekundární převodový poměr | 2.867 (43/15) |
CO2 emise | 139 g/km g/km |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Plovoucí kotouče 310 mm. Čtyřpístkový radiální monoblokový třmen. |
Zadní brzdy | Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový |
Přední odpružení | 43 mm obrácená vidlice s nastavením odskoku, komprese i předpětí - řízená elektronicky KECS |
Zadní odpružení | Horizontalní Back-link, BFRC lite, elektronicky plně nastavitelný KECS |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 840 mm |
Pohotovostní hmotnost | 257 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 150 mm |
Rozvor | 1520 mm |
D x Š x V | 2.270 x 950 x 1.490 1,530 výška plexi mm mm |
Úhel natočení L/P | 34° / 34° |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73W) |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 150 mm |
Zdvih zadního kola | 152 mm |
Objem palivové nádrže | 21 litrů |
Typ rámu | Dvojitý trubkový, hliníkový |
Stopa | 106 mm mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Prodejna Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Václav Dvořák
Vrbova 19, Praha, 14700
Po – Pá (9:00-18:00)
O svátcích zavřeno
+420 739 636 606
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Něco nesedí? To se stává. Zboží vám rádi a ihned vyměníme.
Nakup nad 2 000 Kč a dopravu zaplatíme my. Neplatí pro nákup motocyklů a skútrů.