Kawasaki Ninja ZX-10RR zelená 2021
Vyberte si alternativu
2021
A
1000
150 kW
207 kg
Ano
Popis
Nová Ninja ZX-10RR je od začátku vyvíjena jako stroj, který je určen k jedinému cíli - a to zvítězit. Jedná se totiž o limitovanou edici 500 kusů, která slouží jako homologační motocykl, tedy platforma pro závody WSBK. Inženýři v továrně Kawasaki, ve spolupráci s jezdci Kawasaki Racing Teamu vyvinuli motocykl, který osadili těmi nejlepšími komponenty, jako jsou například kovaná kola značky Marchesini, vysoce přesné titanové ojnice a lehké písty od firmy Pankl - umožňující motoru točit až 14.700 otáček za minutu. Přidejte závodní, velmi pohodlnou ergonomii, kompletně přepracovanou aerodynamickou kapotáž s integrovanými přítlačnými křidélky, barevný TFT display, LED osvětlení a konektivitu se smartphony.
Nyní, když vidíte nový ultimativní design Ninji ZX-10RR, pochopíte i její heslo: Face Yourself!
Nejzajímavější funkce motorky
Logo "Kawasaki River Mark"Jako uznání závodních úspěchů v mistrovství světa superbiků bylo uděleno zvláštní povolení k použití loga River Mark na motocyklech Ninja ZX-10R a Ninja ZX-10RR. Toto je jeho historicky první použití na modelu sériové výroby bez přeplňování. |
Dokonale jemné a precizní odpružení ShowaDokonale jemný, precizní podvozek od výrobce Showa byl vyvinut ve spolupráci s Kawasaki Racing Teamem ve WSBK. Odpružení s technologií BFF (Balance Free Front Fork) vepředu a BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) vzadu zdokonaluje ovládání motocyklu obzvlášť při jízdě na závodním okruhu. |
Výkonné radiální brzdy BremboDva velmi kvalitní monoblokové třmeny Brembo M50 se zakusují do dvojice kotoučů o ø 330 mm pomocí speciálně vyvinutého hlavního brzdového válce s radiální brzdovou pumpou a ocelovými pancéřovými hadicemi v závodní kvalitě poskytují brzdný výkon na nejvyšší úrovni. |
Upravené převodové poměryPřevodové poměry modelu Ninja ZX-10R byly upraveny pro ideální a rychlou jízdu na okruhu. Větší zadní řetězové kolo (39 zubů >> 41 zubů) v kombinaci s kratšími převody u 1., 2. a 3. rychlostního stupně nabízejí nově lepší zrychlení ve středním pásmu otáček pro rychlejší výjezdy ze zatáček a také výrazně lepší akceleraci z místa pro rychlé starty na závodech. |
Precizní, lehce ovladatelný podvozekAktualizace geometrie podvozku vylepšují vysoce oceňovanou stabilitu modelu 2019 a přispívají ke zvýšení trakce v zatáčkách a k lehké ovladatelnosti. |
Silný kapalinou chlazený řadový čtyřválecAktualizace a vylepšení výkonného motoru Ninji ZX-10R nabízí čistší emise (Euro 5) při zachování velmi vysokého max. výkonu jako u staršího modelu. |
Skvěle čitelný barevný TFT přístrojový panelKompaktní nový plně digitální barevný přístrojový TFT panel dodává kokpitu špičkový závodní vzhled. Nový panel také nabízí další nové funkce, které u předchozího modelu nebyly k dispozici. |
Konektivita s Vaším smartphonemDigitální barevný TFT přístrojový panel nové Kawasaki doplňuje Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení jejich mobilního telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně a vzdáleně ovládat řadu funkcí na přístrojovém panelu, což přispívá k lepším zážitkům z jízdy na tomto motocyklu. |
Volitelné jízdní režimy: Sport, Road, Rain, Rider (individual)Čtyři komplexní jízdní režimy, které spojují kontrolu trakce (S-KTRC) a různé palivové mapy, umožňují jezdcům efektivně nastavit řízení trakce a dodávku paliva tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci. |
Styl nové generace Ninja ZX-10RRAerodynamická přední maska s integrovanými křidélky inspirovaná závody ve WSBK, zvýrazněná dvěma kompaktními LED světly, novým přívodem vzduchu do Ram Air systému a s vyšším čelním plexisklem - toto je „tvář“ Ninji ZX-10RR nové generace. |
Integrovaná aerodynamická přítlačná křidélkaAerodynamická křidélka zabudovaná do masky kapotáže vytvářejí přítlak, který pomáhá udržet přední kolo na zemi během silné akcelerace. |
Nový vzduchem chlazený olejový chladičNa základě zpětné vazby od závodního stroje Kawasaki Ninja ZX-10RR ve WSBK je novým, vzduchem chlazeným chladičem oleje s nezávislým oběhem vybavena i standardní ZX-10R - díl, který je často vidět na vysoce výkonných závodních motocyklech. |
Aerodynamická jízdní poziceAktualizované polohy řídítek a stupaček přispívají k agresivnější jízdní pozici jezdce zaměřené na okruh. Nový design sedadla a podsedlové kapotáže pomáhá jezdcům minimalizovat odpor, když jsou lépe schovaní za plexisklem a za jejich zády vzniká podtlak kvůli optimálnímu obtékání vzduchu. |
Elektronický tempomatTempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k vysoké úrovni jízdního pohodlí. |
Pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SPNová Ninja ZX-10RR je standardně obutá na špičkových pneumatikách Pirelli Diablo Supercorsa SP. |
Kovaná kola MarchesiniSedmipaprsková kovaná hliníková kola speciálně vyvinutá společností Marchesini přispívají k lehčí ovladatelnosti - zejména při změnách směru. Nabízejí rovnováhu mezi vysokou tuhostí a výrazně sníženým momentem setrvačnosti. Jejich obrobená černá povrchová úprava přispívá k vysoce kvalitnímu exkluzivnímu vzhledu. |
Velmi lehké titanové ojnice od firmy PanklPoužití lehkých titanových ojnic od firmy Pankl přispívá k vysokému maximálnímu limitu otáček nové Ninji ZX-10RR, stejně jako k jeho špičkovému výkonu, který je vyšší oproti standardnímu modelu Ninja ZX-10R. |
Velmi lehké písty od firmy PanklVelmi lehké písty od firmy Pankl ušetří každý po 20 gramech váhy. Nižší hmotnost pohybujících se pístů umožňuje dosáhnout vyšších maximálních otáček a přispívá k rychlejšímu vytáčení motoru a také k velmi hladkému chodu motoru. |
DLC pístní čepyPístní čepy jsou optimálně sladěny s písty a jsou opatřeny vrstvou DLC (Diamond-Like Carbon), která je chrání před opotřebením v extrémních podmínkách. |
Nově navržené vačkové hřídeleNové vačkové hřídele specifické pro Ninju ZX-10RR byly nově navrženy tak, aby zajišťovaly maximální výkon při vysokých otáčkách. |
Nové ventilové pružinyNové pružiny sacích a výfukových ventilů určené pro motor Ninji ZX-10RR s vyššími maximálními otáčkami přispívají k vyššímu maximálnímu výkonu. Obráběné zajištění ventilových pružin lze vyrábět s maximální přesností, což přispívá k vyšší spolehlivosti potřebné pro provoz při vysokých otáčkách. |
Barevně sladěný kryt sedadla spolujezdceNová Ninja ZX-10RR je továrně opatřena krytem sedadla spolujezdce, který je barevně sladěný s motocyklem. Jednosedadlová koncepce dává najevo okruhové zaměření tohoto stroje. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 998 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 47 mm x 4 s dvojitým vstřikováním |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 13.0:1 |
Vrtání x zdvih | 76.0 x 55 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela, manuální |
Převodový stupeň 1. | 2.600 (39/15) |
Převodový stupeň 2. | 2.158 (41/19) |
Převodový stupeň 3. | 1.882 (32/17) |
Převodový stupeň 4. | 1.650 (33/20) |
Převodový stupeň 5. | 1.476 (31/21) |
Převodový stupeň 6. | 1.304 (30/23) |
Maximální výkon | 150 kW {204 PS} / 14,000 rpm kW |
Maximální točivý moment | 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 rpm |
Maximální výkon s RAM air | 157.5 kW {214 PS} / 14,000 rpm |
Převodovka | 6 rychlostí, kazetový |
Sekundární převody | Utěsněný řetěz |
Primární převodový poměr | 1.681 (79/47) |
CO2 emise | TBC g/km |
Sada pro snížení výkonu 35kW | ne |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Plovoucí kotouče 330 mm. Radiální čtyřpístkový třmen, monoblok Brembo M50. |
Zadní brzdy | Jeden 220 mm (tl.5 mm) kotouč. Jednopístkový třmen |
Přední odpružení | 43 mm obrácená vidlice s externí kompresní komorou, předpětí, komprese a odskok plně nastavitelné |
Zadní odpružení | Horizontální Back-link s BFRC plynovým tlumičem, externí reservoár. Nastavení odskoku: plynulé, Předpětí pružiny: plně nastavitelné. |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostní hmotnost | 207 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 135 mm |
Rozvor | 1.450 mm |
D x Š x V | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Úhel natočení L/P | 27° / 27° |
Zadní pneumatika | 190/55ZR17M/C (75W) |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 115 mm |
Objem palivové nádrže | 17 litrů |
Typ rámu | Dvojitá vzpěra, litý hliník |
Stopa | 107 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Prodejna Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Václav Dvořák
Vrbova 19, Praha, 14700
Po – Pá (9:00-18:00)
O svátcích zavřeno
+420 739 636 606
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Něco nesedí? To se stává. Zboží vám rádi a ihned vyměníme.
Nakup nad 2 000 Kč a dopravu zaplatíme my. Neplatí pro nákup motocyklů a skútrů.