Kawasaki Ninja H2 SX SE zelená 2022
VERZE "SE" TO JE ELEKTRONICKÝ PODVOZEK A BRZDY BREMBO!
Více informacíVyberte si alternativu
2022
A
1000
147.1 kW
267 kg
Ano
Popis
Nová Kawasaki Ninja H2 SX přichází v roce 2022 jako ten nejpokročilejší Sport Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejnovějších technologických standardů, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, který ovládá adaptivní tempomat, a také detekci mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém nazvaný Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Ninja H2 SX SE má navíc brzdy Brembo a elektronický semi-aktivní podvozek s technologií Skyhook.
Nejzajímavější funkce motorky
Asistent rozjezdu do kopce VHA (Vehicle Hold Assist)Tento systém se automaticky aktivuje, když jezdec s motocyklem zastaví v kopci a pevně zabrzdí (jakoukoliv brzdou), VHA aktivuje zadní brzdu, aby umožnil jezdci uvolnit ruku, případně nohu z brzdy a tím mu umožnil snažší rozjezd do kopce. |
Přisvěcování do zatáček originálními LED reflektorySvětla zabudovaná do bočních kapot pomáhají osvětlovat silnici před Vámi při zatáčení v noci. Každé ze tří světel má pevný, ale individuální směr svícení a aktivuje se na základě aktuálního úhlu náklonu motocyklu. Když se tedy motocykl nakloní, světla se rozsvítí v daném pořadí a vytvoří tak širší osvětlenou plochu ve směru, kterým motocykl směřujete. |
Varování před kolizí FCW (Forward Collision Warning)Když systém zjistí, že pokračování v jízdě aktuální rychlostí může vést ke kolizi s vozidlem vepředu, okamžitě varuje jezdce. |
Adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control)Nová pokročilejší verze elektronického tempomatu ACC udržuje rychlost nastavenou jezdcem, ale upravuje rychlost motocyklu tak, aby byla zachována bezpečná vzdálenost od vozidla před ním. |
Informační systém Kawasaki SPINNová aplikace v infotainmentu Kawasaki pro chytré telefony umožňuje stahovat různé aplikace třetích stran a zobrazovat je na TFT panelu přístrojů. |
Signál nouzového zastavení ESS (Emergency Stop Signal)Během prudkého brzdění aktivuje systém ESS blikání brzdového světla, které upozorňuje ostatní řidiče na prudké zpomalení motocyklu. |
Optimalizovaný kompresorem přeplňovaný motorSilný, kompresorem přeplňovaný motor je pro Ninju H2 SX navržený tak, aby nabízel maximální výkon, ale i nízkou spotřebu paliva. Motor poskytuje úžasný maximální výkon 200 koní. Vyladění motoru je zaměřené na nízké a střední otáčky a usnadňuje tak jezdcům jeho využitelnost v každodenním provozu, na běžných silnicích. Motor svým velkým výkonem pomáhá dosáhnout maximální možné účinnosti paliva, která převyšuje účinnost motorů u Ninji 1000SX nebo Versyse 1000. |
Velký, barevný 6.5” TFT přístrojový panelPlně digitální barevný 6,5” TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový, hodnotný High-Tech vzhled. Velmi kvalitní barevný displej poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display. Nově přichází kompatibilita s aplikací Kawasaki SPIN, která umožňuje různé režimy zobrazení a konektivitu se smartphony a dále nabízí infotaimentu nové možnosti, jako například zobrazování aplikací třetích stran. |
Komfortní sedadlo jezdce i spolujezdceErgonomicky tvarované přední sedadlo poskytuje vynikající pohodlí, ikdyž trávíte dlouhé hodiny v sedle a umožňuje i změnu polohy jezdce pro sportovnější jízdu. Obě sedadla jsou nyní širší než u předchozího modelu a mají přepracované tvary, tloušťku a hustotu polstrování a tak zvyšují jízdní komfort jezdce i spolujezdce. |
Boční kufry s jednoduchou montážíPřipevnění a sejmutí originálních bočních kufrů je jednoduché a pohodlné díky našemu originálnímu upevňovacímu systému. Po namontování se kufry krásně integrují do zadní části motocyklu. Po jejich sejmutí, které zabere jen několik vteřin zůstane zadní část motocyklu "čistá" (bez přídavné konstrukce) a nic tak neruší krásné linie tohoto motocyklu. |
Ochrana před větrem & aerodynamikaDíky velkému plexi a aerodynamické kapotáži poskytuje Ninja H2 SX maximální ochranu proti větru a nepřízni počasí a přispívá tak ke skvělému pohodlí jezdce na dlouhých vyjížďkách. Dále je aerodynamicky tvarovaná kapotáž komfortním přínosem i při dlouhé jízdě dálniční rychlostí. |
Bezklíčkové zapalování Kawasaki KIPASSSystém KIPASS využívá hlavního inteligentního elektronického klíčku, který umožňuje dálkovou aktivaci spínací skřínky, zapnutí zapalování a odemknutí zámku řízení. S tímto kompaktním klíčkem (přenosným imobilizérem) umožňuje systém jezdcům dálkově odemknout zámek řízení a zapalování jen tím, že se přiblížíte k motocyklu. Když je klíč v blízkosti moto, jeho signál je zaznamenán a identifikován jednotkou v moto. Stejně jako obyčejné klíče s imobilizérem má každý klíč KIPASS dálkový vysílač a jedinečný signál, díky čemuž je tento systém užitečný také jako ochrana proti krádeži. Klíč moto rozpozná, ikdyž je uložený v kapse, takže není nutné klíč vyndávat pro ovládání moto. |
Systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)Systém TPMS nepřetržitě monitoruje tlak vzduchu v obou pneumatikách během jízdy, což je ideální pro jistotu v řízení nejen na dlouhých cestách a zároveň zvyšuje bezpečnost jízdy. Udržování a monitorování správného tlaku vzduchu v pneu je velmi důležité, protože ztráta tlaku může výrazně ovlivnit ovladatelnost motocyklu a jízda s nízkým tlakem v pneu v důsledku defektu, netěsnosti nebo jiného vlivu zvyšuje riziko prasknutí a tím i nehody. Tento systém nejenže eliminuje potíže s manuální kontrolou tlaku v pneu na dlouhých jízdách, ale také rychle informuje jezdce o jakékoli náhlé ztrátě tlaku způsobené například píchlou, nebo jinak poškozenou pneumatikou. |
Hlídání "mrtvého úhlu" v zrcátkách BSD (Blind Spot Detect)Radarový senzor směřující dozadu monitoruje okolí motocyklu a upozorňuje jezdce na přítomnost vozidla blížícího se v mrtvém úhlu jezdce. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 998 cm³ |
Mazání | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 11.2:1 |
Vrtání x zdvih | 76 x mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela, manuální |
Převodový stupeň 1. | 3.077 (40/13) |
Převodový stupeň 2. | 2.429 (34/14) |
Převodový stupeň 3. | 2.045 (45/22) |
Převodový stupeň 4. | 1.727 (38/22) |
Převodový stupeň 5. | 1.524 (32/21) |
Převodový stupeň 6. | 1.348 (31/23) |
Maximální výkon | 147,1 kW {200 PS} / 11.000 min kW |
Maximální točivý moment | 137,3 N•m {14 kgf•m} / 8.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí, dog-ring |
Sekundární převody | Utěsněný řetěz |
Primární převodový poměr | 1.480 (74/50) |
Sekundární převodový poměr | 2.444 (44/18) |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston |
Zadní brzdy | Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston |
Přední odpružení | ø43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs |
Zadní odpružení | New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and electronically adjustable spring preload |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostní hmotnost | 267 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 130 mm |
Rozvor | 1.480 mm |
D x Š x V | 2.175 x 790 x 1.260 mm |
Zadní pneumatika | 190/55ZR17M/C (75W) |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 139 mm |
Objem palivové nádrže | 19 litrů |
Typ rámu | Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici |
Stopa | 103 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Prodejna Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Václav Dvořák
Vrbova 19, Praha, 14700
Po – Pá (9:00-18:00)
O svátcích zavřeno
+420 739 636 606
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Něco nesedí? To se stává. Zboží vám rádi a ihned vyměníme.
Nakup nad 2 000 Kč a dopravu zaplatíme my. Neplatí pro nákup motocyklů a skútrů.