Aprilia Tuono V4 1100 RR rosso sachsenring
Vyberte si alternativu
2020
A
1100
129 kW
209 kg
Popis
NEJNOVĚJŠÍ A NEJPŮSOBIVĚJŠÍ ČLEN DYNASTIE SPORTOVNÍCH „NAHÁČŮ“
Historicky nejrychlejší a nejsportovnější motocykl bez kapotáže byl odvozen přímo z modelu RSV4, sedminásobného mistra světa v závodech superbiků. Nová evoluční verze poskytuje výjimečné výkony. Nový sofistikovaný systém elektronického řízení zahrnuje soubor vyspělých systémů pro řízení jízdní dynamiky včetně systému APRC, funkce Cornering ABS pro optimalizované brzdění v zatáčkách, omezovače rychlosti pro jízdu uličkou v boxech a tempomatu.
Nenapodobitelný motor V4 o výkonu 175 k splňuje emisní normu Euro 4 bez jakýchkoli kompromisů pro vynikající výkonovou charakteristiku. Vylepšen byl také podvozek včetně brzdové soustavy.
Nejzajímavější funkce motorky
Čtyřválcových 175 koní Motor zůstává nezměněn oproti modelu 2019. Čtyřválec do V s úhlem 65° o výkonu 129kW (175 HP). Kroutící moment činí 121 Nm. Díky systému Ride by wire můžete i nadále přepínat mezi třemi jízdními mapami. |
TFT Display Čitelné údaje během jízdy zajišťuje TFT Display s úhlopříčkou 4,3". Digitální ukazatel rychlosti, otáčkoměr, právě používaná mapa, průměrnou spotřebu a mnoho dalšího. Budete mít také přehled o nastavení ABS, AntiWheelieControl, launch control a elektronických asistentech APRC.
|
APRC - Elektronické systémy ABS - 3 úrovně, lze zcela deaktivovat |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Vodou |
Zdvihový objem | 1077 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Elektronické vstřikování, systém Ride by wire |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 13,6:1 |
Vrtání x zdvih | 81 x 52,3 mm |
Typ motoru | Aprilia V4 65° 4-taktní, příčně uložený, kapalinou chlazený, DOHC – 4 ventily na válec, kombinovaný rozvod řetěz + ozubená kola, EURO 4 |
Výkon a Převodovka
Spojka | více-lamelová v olejové lázni, kontrola prokluzu (anti-hoping), mechanické ovládání lankem |
Převodový stupeň 1. | 2.600 (39/15) |
Převodový stupeň 2. | 2.063 (33/16) |
Převodový stupeň 3. | 1.700 (34/20) |
Převodový stupeň 4. | 1.455 (32/22) |
Převodový stupeň 5. | 1.308 (34/26) |
Převodový stupeň 6. | 1.222 (33/27) |
Maximální výkon | 129 kW |
Maximální točivý moment | 120 Nm při 9.000 ot/min |
Převodovka | 6 rychlostí, Aprilia Quickshift |
Sekundární převody | řetěz, převodový poměr 16/42 (1:2,5625) |
Primární převodový poměr | 16 zubů |
Sekundární převodový poměr | 42 zubů |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | 2 plovoucí lehké ocelové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové brzdiče BREMBO monobloc M430, radiální pumpa, oplétané hadice |
Zadní brzdy | 1 pevný lehký ocelový kotouč Ø 220 mm, plovoucí 2-pístkový brzdič BREMBO, pumpa s integrovanou nádobkou kapaliny, oplétaná hadice |
Přední odpružení | 43 mm Sachs upside-down, plně nastavitelné, zdvih pružiny 120 mm |
Zadní odpružení | Sachs, plně nastavitelné, progresivní vychylovací systém, zdvih 130 mm, nové progresivní propojení APS |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 825 mm |
Pohotovostní hmotnost | 209 kg |
Rozvor | 1450 mm |
Zadní pneumatika | 190/55 ZR 17 radiální, bezdušové |
Přední pneumatika | 120/70 ZR 17 radiální, bezdušové |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 130 mm |
Objem palivové nádrže | 18.5 litrů |
Typ rámu | dvojitý nosník z hliníkové slitiny, kombinace tlakového lití a lisování |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Prodejna Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Možná právě vy!
Šárka Kozová
Vrbova 19, Praha, 14700
Po – Pá (9:00-18:00)
O svátcích zavřeno
+420 734 743 880
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Něco nesedí? To se stává. Zboží vám rádi a ihned vyměníme.
Nakup nad 2 000 Kč a dopravu zaplatíme my. Neplatí pro nákup motocyklů a skútrů.